Маркетинг план – ЛЮБОВНОТО ЛЯТО НА ЕДИН МАРКЕТОЛОГ – Ден трети

Маркетолог 3

 

Ден трети

 

Лаская се от мисълта, че по схемата AIDA вече съм преминал от interest към desire.

Познат съм като колега-сухар и се нуждая от сериозен фейслифтинг. Още от София съм се подготвил сериозно. Трабанта кабрио и прическата на Бекъм не могат да променят злощастното ми USP, но помагат при препозиционирането и се надявам, че ме правят някак си… шокиращ и различен. Любовният пазар може би има най-високата ценова чувствителност и като не мога да го яхна както трябва, то поне да минавам за особняк. Знам, че Лили обича зеленото – подготвил съм се със зелени очила, надявам се психологията на цветовете също да бъде на моя страна.

Започвам да се представям като “Маг” – на галено от маркетолог. Името на търговската марка е решаващо, а Лили все още ми говори на фамилия. Та това си е жива липса на emotional relationship с моята марка.

Отивам на плаж. По принцип аз, както и 80% от марките съм насочен към 18-35 годишните, като рускините ги оставям на експортно ориентираните гларуси. Набелязвам си представителка на таргета и си опитвам късмета, но удрям на камък. Помагам на някакви дечица да довършат пясъчния си замък и се прибирам. Забавно е да се строят кулички, но като се замисля и в маркетинга и в любовта е абсолютна загуба на темпо да се обръща внимание на навлизащите в целевата група.

 

To Be Continued… към Ден Четвърти

 

Публикувано в Маркетинг, Реклама с етикети , , , , , , , , , . Постоянна връзка.