Маркетинг консултант – ЛЮБОВНОТО ЛЯТО НА ЕДИН МАРКЕТОЛОГ – Ден четвърти

Маркетолог 4

 

Ден четвърти
 
Днес Лили ми звъни три пъти – явно е умряла от скука! Лаская се от мисълта, че вече съм top of mind продукт. Прегръща ме и ми благодари за цветята, които според нея съм й бил изпратил сутринта. Не знам какво й става – шокиран съм, но решавам да приложа ambush тактика. Затова не отричам, скромнича и мънкам нещо от сорта, че “клиента” трябва да се глези. Организирам съвместна промоция с текилата. Тя и лашкането на сала правят за мен повече от Филип Котлър и Ал Рийвс взети заедно. Предлагам едно нощно къпане, Лили декодира правилно посланието ми и моите маркетингови мечти най-накрая са на път да се сбъднат.
Това, което се случи след това го отдавам на обичайната post purchase anxiety. Бях толкова навит и пийнал, че се изложих и работата не стана, а когнитивният дисонанс на Лили ме спаружи допълнително. В този миг телефонът й звънна и по презрението, което ме заля разбрах, че вече знае кой всъщност е изпратил цветята сутринта. Какво да се прави, жизненият цикъл на нашата връзка и без това нямаше да е безкраен заради неудобството да си гадже с колежка. Днес отбелязах поредното “W” в SWOT анализа, който си правя от известно време.
Звънвам на няколко стари фенки, не е зле да се подържа дългосрочната лоялност на редовните потребители.
Утешавам се, че нищо страшно всъщност не е станало. Та нали свалката е само семплинг и прелюдия към сватбата. А сватбата си е покупка на кредит, която няма изплащане – тогава идват дъщерните марки, рекламации не се приемат и ако приложиш добрите стари методи на следпродажбено обслужване може да свършиш дори и в съда.
 
Септември
 
Отново съм на познатото бюро и убеждавам клиент колко му е нужен план за интегрирани маркетингови комуникации. Опитвам се да звуча достатъчно убедително. Надявам се, че “На който не му върви в любовта ще му провърви в професията” – просто не може да няма такава поговорка!

THE END

Публикувано в Маркетинг, Реклама с етикети , , , , , , , , , . Постоянна връзка.