Маркетинг и реклама - Namaste coffee

namaste_brand_logo

Нов Български Университет

Реклама и стилове на живот

Практика: Бранд билдинг

БРАНД ЗА КАФЕ

Проект на Катерина Горанова – Пенчева

 

Атрибути на търговската марка

1. Име: Namaste coffee

2. Слоган:

„Хармония с тялото, в хармония с природата“

“In harmony with yourself, in harmony with nature”

3. Опаковка:

От биополимери, които се разграждат бързо в природата и не замърсяват околната среда.

4. Запазена дума:

„хармония“; „Harmony”

 

Brand form

1. Продукт:

- Кафе

2. Диференциация:

- кафето се прави от органично отглеждана Arabica (100%);

- продуктът и целият процес са изцяло природосъобразни и екологични;

- не се използват пестициди и токсични продукти при отглеждането на кафето;

- вкусът и ароматът на кафето са в перфектен баланс с неговото качество;

3. Таргет:

- Първична таргет група: Млади жени, които спортуват и поддържат здравословен начин

на живот;

- Вторична таргет група: Модерни хора, желаещи да бъдат различни;

- По специални интереси: Всички хора, които са ЕКО настроени и желаят да живеят в хармония с тялото си и с природата;

4. Стратегическо позициониране

- за здравословен начин и стил на живот;

5. Полза:

- Здравословен продукт, произведен по изцяло екологични процеси, с богат вкус и плътен аромат, които Ви карат да се чувствате енергични и здрави;

6. Reason to believe:

- защото е в хармония с природата

7. Ценности, Тон, Личност:

Ако Namaste Coffee беше човек, то той би бил: обещаващ, сигурен в себе си, отговорен, уникален, естетвен, позитивен, действащ.

8. Бранд идея

Какво внушава марката при всеки контакт с таргета?

- „…Хармония!“

 

Benefit ladder

1. Обществена отговорност

Environmentally friendly продукт, който се грижи за здравето на хората и предпазва околната среда.

2. Потребителят получава

Социален успех:

- Популяризираш ЕКО идеята;

Емоционална полза:

- Чувстваш се доволен и уверен със своя избор;

Рационална полза:

- Получаваш здравословен продукт;

3. Продуктът дава

Функция:

- Енергизира тялото по здравословен начин;

Качество на продукта:

- Органичен и екологичен продукт;

Параметър на продукта:

- Органично кафе;

 

Brief form

1. Продукт

Органичното Namaste coffee е естествено, алкално кафе, произведено от екологично чиста Arabica (100%), съобразно международните изисквания за производство на биопродукти. Namaste coffee се произвежда в малки плантации в Латинска Америка, които го отглеждат и обработват по изключително органични методи. По този начин ние произвеждаме “чисто” кафе, без то да губи собствените си характеристики.

Namaste coffee се позиционира във високия клас продукти, като залага на стратегията на диференциация, тъй като то се откроява от своите основни конкуренти със своето качество и екологичната си политика. Цената на продукта е в диапазона на Лаваца и Илли.

 2. Потребители

- Таргет групи и демографски показатели:

Всички на възраст от 20 нагоре, които разполагат със средни към високи доходи. Те са хора, живущи в големите градове и аkтивно се интересуват от здравословния начин на живот.

Семейни хора, които се грижат за здравето на своето семейство.

Всички образовани хора, които са Environmentally friendly.

- Психографски показатели:

Това са хора, които са загрижени за околната среда и са природозащитници. Те са отговорни, успяващи и борещи се личности с точно определена и ясна ориентация към здравословен начин на живот.

3. Конкуренти

Преките конкуренти са Lavazza и Illy, които са добре познати на българския и световния пазар.

- Силни страни:

много голяма популярност;

с голяма история и опит;

потребителите са емоционално обвързани с продукта;

- Слаби страни:

не предлагат био линия;

- Кампании:

Lavazza залага на сексуалните апели в своята

рекламна стратегия, като женсвеността е в центъра на техните рекламни кампании. Illy залага по-скоро на качеството на продукта в техните печатни реклами, докато ТВ спотовете има са по-емоционални, залагащи на усещаето от консумирането на тяхното кафе. 

4. Бранд идея

Namaste coffee е предназначено за отговорните и борбени личности, които са загрижени за околната среда и за своето здраве. 

5. Цели

- Маркетингови цели:

Позициониране на марката на Българския пазар;

Утвърждаването и като качествен и здравословен продукт;

Namaste coffee цели да бъде разграничено от своите конкуренти;

Марката цели да изгради и да поддържа позитивен имидж;

Информиране на населението за предимствата на продукта и воденето на ЕКО и здравословен начин на живот;

Привличане на лоялни потребители;

Постигане на желания пазарен дял.

Анализ на продажбите на продуктовата категория в страната и по региони;

- Рекламни цели:

да се постигне осведоменост за съществуването на Namaste coffee;

марката да бъде опозната;

да се постигне позитивна нагласа към марката сред потребителите;

да бъде предпочитано пред своите конкуренти;

да се изгради убеждение сред потребителите, че Namaste coffee е уникално;

да се стигне до покупка на Namaste coffee; 

6. „Едното нещо”

С ръчното си производство, Namaste coffee предлага кафе с доказан произход и високо качество. Неговият аромат и вкус са в перфектна хармония с Вашето тяло и с природата.

 

 

 

2 Comments


  1. CheapTabletsOnline.Com. Canadian Health&Care.No prescription online pharmacy.Special Internet Prices.Best quality drugs. No prescription pills. Buy pills online

    Buy:Lumigan.Arimidex.Zyban.Human Growth Hormone.Prevacid.Zovirax.Accutane.Prednisolone.Petcam (Metacam) Oral Suspension.Retin-A.Actos.100% Pure Okinawan Coral Calcium.Synthroid.Valtrex.Nexium.Mega Hoodia….


  2. NEW FASHION store. Original designers collection at low prices!!! 20 % TO 70 % OFF. END OF SEASON SALE!!!

    BUY FASHION. TOP BRANDS: GUCCI, DOLCE&GABBANA, BURBERRY, DIESEL, ICEBERG, ROBERTO CAVALLI, EMPORIO ARMANI, VERSACE…

Discussion | Share Feedback




LinkDock.com You found linkdock.com, so will your customers. It's a great label for your website and will help you define your identity on the Web.