Таргет
Таргет на бизнес идеята „Небол” са всички хора, които:
· са запознати с високо ефективното действие на йода,
· често страдат от болки в гърлото,
· предпочитат по-изгодните лекарства,
· са лекували гърлобол и други здравословни проблеми в устната кухина с йод,
· поради честата употреба на споменатите конкурентни продукти, привикват към активните вещества и лекарствата не им действат.
Много хора са запознати с благоприятното действие на йода срещу оплаквания в устната кухина и от години сами правят йодни разтвори с които подобряват състоянието си. Всеки може да чуе от приятел или роднина различни способи за справяне с подобни проблеми, а информация за различните изпитани „рецепти” се намира бързо и лесно в интернет:
· Loni from Tallahassee,Fla. writes, „Iodine is my drug of choice. I use it for EVERYTHING. I raise my kids and now my grandkids on iodine. My son was due to have his tonsils removed and I decided to paint his tonsils and he has never been had any more problems with his throat. I took a spray bottle and poured some iodine into the bottle and sprayed his tonsils. As you may know iodine dries quickly, so he didn’t really swallow any. It worked within 24 hours after spraying the throat. I have done it for my sore throat and it clears it right up.“
· Quita from Atlanta, GA writes, „I had a severe sore throat recently (I could not even swallow) and my good friend suggested painting the inside of my wrist with iodine. I thought she was crazy. But it worked! The pain was completely gone the next morning. Shortly thereafter my son became sick with a bad cold. Although she recommended the iodine for a sore throat, I used it on my 3-year old and the next day he was 100% better. I googled iodine cures and discovered this site. I am convinced!“
Много хора се страхуват да впръскат йод в устата си, защото той не трябва да се поглъща, но бизнес модела „Небол” се впръсква и засъхва моментално, а допълнителната обезболяваща съставка почти веднага премахва болката. Което го прави по-бърз в крайния резултат от всички „рецепти” публикувани в интернет.
· «Публикувано 09 март 2011 – 11:15
Перфектният метод за болно гърло!
Клечка за уши се напоява с йодна тинктура 5% (от аптеката, струва стотинки) и върху кожата където са сливиците, гърлото, се рисува йодна решетка с разстояние между линиите около 1 см. Ако гърлото наистина е болно оцветените места изчезват за около 2 часа. Ако не е – оцветяването ще остане по-дълго. Намазването се прави, докато йода започне да се абсорбира по-бавно, т.е. започне оздравяване.
С такава напоена клечка може да се намажат сливиците отвътре – съвсем леко докосване е достатъчно. Няма никакво изгаряне, неприятното усещане е няколко секунди, но ефекта е уникален. Намазването отвътре го знам от моята баба, която каза, че така са ги лекували едно време при наченки на болки в гърлото.
Това средство е първото, което използваме вкъщи при такива ситуации, включително и на децата. Ефектът е невероятен!
Поздрави, Деница „
· Автор: Редактор
Посетена за седмицата:22 пъти 29 април 2008 17:12 „Топлите запарки не само отстраняват налепите от микроорганизми и токсини, но и облекчават процеса на гълтане. Ако нямате под ръка никакво лекарство, в чаша топла вода може да се разтвори 1/3 ч.л. сол, като с получената смес се прочисти гърлото. В домашни условия може да се приготви йоден разтвор – 3-4 капки йод и хлебна сода на върха на ножа се разтварят в 1 ч.ч. топла вода. С получената смес се прави гаргара.”
Дори една пета, от примерния общ брой ползватели на тези продукти, да се пренасочат към „Небол” означава, че ще се постигат средно 7200 продажби в месец, които ще донесат печалба от 28 800лв. на производителя.
Бранд атрибути
· Име – „Небол”.
· Лого – Подобно на кръгчето с ин и ян, но с трънливо растение от едната и свежи цветя от другата.
· Слоган – „За твоята усмивка”.
· Опаковка (част от рекламната стратегия) – Най-отгоре на лицевата част е името на продукта, под него останалото пространство е разделено на две. От лявата страна профил на човек със сведена глава, държащ се за гърлото с фон трънливи флорални мотиви. От дясно профил на усмихващ се човек със спускаща се ръка и фон от свежи цветя. Двата профила са с гръб един към друг и долепени, сякаш са двете лица на един и същ човек.